اگر در مورد فنگ شویی شنیده اید، به احتمال زیاد در مورد کنج ثروت در فنگ شویی مطلعید.

هنگامی که به معنای فنگ شویی نگاه می کنیم، توجه به این نکته مهم است که دکور فنگ شویی بیشتر یک سیستم اعتقادی است تا یک راه مطمئن برای افزایش ثروت شما. فعال کردن گوشه ثروت (یا گوشه پول) فضای خود بر اساس نقشه باگوا راهی برای هدایت تمرکز و انرژی برای افزایش رفاه شما است.

در اینجا، کارشناسان فنگ شویی گوشه ثروت را رمزگشایی کرده اند و توضیح داده اند که چگونه انرژی خوبی در خانه خود ایجاد کنید تا رفاه خود را افزایش دهید.

گوشه ثروت فنگ شویی چیست؟

با وجود نامش، گوشه ثروت فنگ شویی گوشه ای مرموز از خانه شما با پول پنهان در زیر تخته های کف نیست. در عوض، گوشه ثروت بخشی از نقشه باگوا است که اعتقاد بر این است که به هدایت انرژی های مثبت با دکور فنگ شویی به سعادت و ثروت شما کمک می کند.
یوهانا آگوستا، کارشناس فنگ شویی، توضیح می دهد: “گوشه ثروت فنگ شویی، که به عنوان منطقه “ثروت و رفاه” نیز شناخته می شود، یکی از مهم ترین جنبه های دکور فنگ شویی برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی شما است. این منطقه معمولاً در گوشه سمت راست هر اتاق قرار دارد. گفته می شود ارتعاشات انرژی قوی آن باعث ارتقای موفقیت مالی، فرصت های ثروت مادی و فراوانی کلی می شود.

“گوشه ثروت فنگ شویی را می توان در مکان های مختلف خانه شما یافت، بسته به چیدمان خاص فضای شما. او توضیح می‌دهد که برخی از نمونه‌های رایج عبارتند از گوشه سمت راست ایده‌های اتاق نشیمن یا چیدمان اتاق خواب فنگ شویی یا دیواری که به سمت درب خانه شما زاویه دارد.

چه چیزی را در گوشه ثروت فنگ شویی قرار دهیم

دکور فنگ شویی

اغلب در فنگ شویی، مهم ترین جنبه دستیابی به قرار دادن مبلمان در دکور فنگ شویی است. بعد از این، بیشتر در مورد انتخاب وسایل تزئینی مناسب برای هدایت انرژی های مثبت و افزایش روحیه شماست. درست مانند استفاده از فنگ شویی در اتاق خواب برای خوش شانسی، انتخاب اشیاء مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند.

یوهانا توضیح می دهد: «برای استفاده کامل از گوشه ثروت فنگ شویی، مهم است که اشیایی را در آنجا قرار دهید که نماد فراوانی هستند – مانند کریستال ها، طلسم های شانس، شمع ها، یا اشیایی که به شما احساس مثبت و انگیزه می دهند. همچنین ممکن است بخواهید یک تابلو یا سایر نمایش‌های بصری اهداف خود را ترکیب کنید و مطمئن شوید که به طور منظم در فعالیت‌هایی مانند مدیتیشن یا جملات تاکیدی مثبت شرکت کنید که می‌تواند به شما کمک کند از انرژی این فضای قدرتمند استفاده کنید.

یوهانا می افزاید: «با گذشت زمان و تمرین، ممکن است متوجه شوید که گوشه ثروت فنگ شویی به شما کمک می کند به تمام معنا ثروتمند شوید – از نظر مالی، ذهنی، عاطفی و معنوی.

ایده خوبی است که قبل از هر چیزی، آنچه را که در حال حاضر در گوشه ثروت شما وجود دارد، بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که چیزهای شکسته را جدا کرده و مثلاً آنها را تعمیر کنید یا دور بیندازید. همچنین ممکن است بخواهید چند گیاه فنگ شویی مثبت به گوشه، اشیاء مرتبط با عنصر چوب یا دکوراسیون الهام گرفته از آب اضافه کنید که می تواند به رشد و شکوفایی کمک کند. به همین ترتیب، تزئین با رنگ های آبی و سبز می تواند رشد را هدایت کند.

اگر تصمیم به اضافه کردن کریستال به دکوراسیون خود دارید، انتخاب آمیتیست یا حتی تزئین ساده با رنگ بنفش را در نظر بگیرید که تصور می شود ثروت و فراوانی را هم در امور مالی و هم روحیه شما فعال می کند.

گوشه های ثروت و پول فنگ شویی

سوال اصلی در مورد دکور فنگ شویی این است که آیا گوشه ثروت می تواند به ثروتمند شدن شما کمک کند یا خیر. توجه به این نکته مهم است که این تمرکز اصلی فنگ شویی نیست، با این حال، این تمرین بیشتر در مورد تمرکز حواس و تمرین خوب است (اغلب با جنبه تمرکز حواس در خانه هایی که زندگی کندی دارند همراه است) تا تلاش برای دستیابی به دستاوردهای سریع. با این حال، این بدان معنا نیست که اصلاً تأثیری ندارد.

یوهانا می‌گوید: «در حالی که برخی از افراد ممکن است به کارآمدی گوشه ثروت فنگ شویی شک کنند، بسیاری از متخصصان فنگ شویی و سایر زمینه‌های متافیزیک معتقدند که واقعاً می‌تواند به شما در جذب ثروت و فراوانی کمک کند.» این به این دلیل است که این ناحیه جریان و گردش انرژی را تقویت می کند، که مواد اصلی برای جذب انرژی مثبت و آوردن شانس خوب به زندگی شما هستند.

او خاطرنشان می‌کند: «این همان جایی است که قانون جذب وارد می‌شود، هر چه بیشتر روی اهداف خود تمرکز کنید و فعالانه خود را در حال دستیابی به آنها تجسم کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که این کار را انجام دهید.»

چگونه در دکور فنگ شویی ثروت را جذب می کنید؟

یکی از راه های جذب انرژی مثبت برای ثروت در خانه این است که گیاهان و عناصر آب را در سراسر فضا اضافه کنید – با تمرکز بر قرار دادن این چیزها در گوشه ثروت خانه شما.

در فنگ شویی اعتقاد بر این است که منابع حیاتی پر جنب و جوش گیاهان، گل ها و آب باعث تحریک خواص و انرژی خوب می شود. استفاده از بامبو خوش شانس یا درخت پول را نیز برای هدایت ثروت در نظر بگیرید.

چه چیزی نشان دهنده ثروت در فنگ شویی است؟

اگر به شیشه رنگی علاقه دارید، انرژی نور را تا درصد زیادی برای پیروزی و موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ تان افزایش می‌دهد، هنر استین گلاس جزء هنرهای بسیار زیبا و جذابی است که از زمان های قدیم همواره وجود داشته است. شیشه های رنگی معاصر ظاهری معماری را به خود اختصاص می دهد و می تواند در محیط های اداری نیز استفاده شود.