مزایای سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخر یک سرمایه گذاری ارزشمند برای املاک مسکونی و تجاری است. استخر روباز تنها زمانی قابل استفاده است که آب و هوا اجازه دهد اما سقف شیشه ای استخر امکان استفاده از استخر را در تمام طول سال می دهد. سرمایه گذاری روی سقف استخر مزایای زیادی دارد. این سقف ها به وسیله موتور یا به صورت دستی قابل باز و بسته شدن هستند. بنابراین قابلیت استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی را دارند. موضوع دیگر این است که این سقف های شیشه ای در برابر برف و باران و باد مقاوم هستند و از استخر در برابر وارد شدن زباله و آلودگی محافظت می کنند. علاوه بر این، محفظه شیشه ای استخر گرمای خورشید را حفظ می کند و به طور طبیعی استخر شما را در ماه های سرد تر گرم می کند. در ادامه این مقاله مفصل تر به مزایای سقف شیشه ای استخر می پردازیم.

سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخر

نگهداری و مراقبت آسان تر از استخر

یکی از بزرگترین مزیت های سقف شیشه ای استخر، محافظت از استخر در برابر وارد شدن بریده های چمن، برگ ها و سایر زباله ها به درون استخر است. این مسئله به تمیز نگهداشتن آب استخر نیز کمک می کند و نیازی نیست زمان زیادی را صرف تمیز کردن فضای استخر کنید.

جلوگیری از ورود حشرات مزاحم

سقف شیشه ای استخر به شما و خانواده تان این امکان را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز از شنا در استخر خود لذت ببرید. معمولا در فصول خاصی از سال و در ساعات شب حشرات مزاحم در فضای باز وجود دارند. سقف های شیشه ای استخر با حفظ ویوی بیرون شما را از گزند این موجودات مزاحم در امان نگه می دارند.

خصوصا اینکه با استفاده از دیزاین شیشه های رنگی و تلالو نور در آب استخر زیبایی آن را دو چندان خواهید کرد.

سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخر

استفاده از استخر در تمامی فصول

همانطور که قبل تر نیز اشاره کردیم، سقف شیشه ای استخر امکان استفاده از استخر را در تمامی فصول فراهم می کند. به این ترتیب استفاده از استخر تنها به فصل خاصی از سال اختصاص نخواهد داشت. سقف های شیشه ای از استخر در برابر برف، باران و باد محافظت می کنند.

بهره مندی از نور خورشید و هزینه نگهداری کمتر استخر

سقف های شیشه ای برای استخر باعث برخورداری از نور خورشید به میزان مناسب می شود. جالب است بدانید پرتوهای فرابنفش خورشید به سرعت کلر موجود در آب را می سوزاند. وجود سقف شیشه ای از نفوذ این اشعه ها به داخل استخر و از بین بردن مواد شیمیایی (کلر) که برای تصفیه آب استفاده کرده اید، جلوگیری می کند. این امر هزینه های نگهداری از استخر را (خرید مواد شیمیایی) به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

حفظ ارزش دارایی

مزیت دیگری که سقف شیشه ای استخر دارد این است که می تواند ارزش املاک و مستغلات خانه شما را افزایش دهد. همه ما می دانیم که هنگام تبلیغ ملک در بازار، استخر یک فاکتور مثبت است. حال استفاده از امکاناتی مانند سقف شیشه ای ارزش استخر و به نسبت ملک شما را افزایش می دهد. سقف شیشه ای استخر حتی به عنوان یک پروژه ساخت و ساز کامل در نظر گرفته نمی شود زیرا بیشتر محفظه های شیشه ای استخر پیش ساخته هستند. نصب آنها آسان و مقرون به صرفه است.