کاربرد استین گلاس در دکوراسیون اداری

استین گلاس یکی از تکنیک های تزئین دکوراسیون داخلی می باشد که متریال اصلی آن شیشه می باشد. این تکنیک شیشه ها را با روشی نوین به یک المان دکوراتیو کاربردی تبدیل کند.

از این شیشه ها در ساخت بسیاری از المان ها می توان استفاده کرد. برخی از این المان ها برای دکوراسیون اداری مناسب می باشد که باعث تحول شگرفی در دکوراسیون اداری می شوند. در این مطلب قصد داریم المان های دکوراتیو استین گلاس را که در دکوراسیون اداری کاربرد دارند بررسی کنیم.

در ابتدا به بررسی عواملی که باعث استفاده ی استین گلاس در دکوراسیون اداری می شود، اشاره می کنیم.

عوامل استفاده استین گلاس در دکوراسیون اداری

نگهداری

نگهداری و تعمیر یکی از عوامل مهم در انتخاب المان های دکوراسیون اداری می باشد. چون لوازم اداری دیر به دیر تعویض می شوند. از این جهت المان های استین گلاس می تواند گزینه ی مناسبی برای این موضوع باشد. شیشه های استیند گلس لک دار و خش دار نمی شوند به همین دلیل نیازی به تعمیر ندارند . شیشه های استین گلاس دارای مقاومت بالا و عایق حرارتی می باشند که همین موضوع از ویژگی های مثبت این شیشه ها می باشند.

شما می توانید پنجره های استین گلاس را جایگزین پنجره های قبلی کنید. این پنجره ها علاوه بر اینکه یک المان دکوراتیو می باشند باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شوند.

نورپردازی

شیشه های استین گلاس از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده است که با توجه به یک طرح کلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این شیشه ها در حین حفظ حریم شخصی نور طبیعی را در فضا منتشر می کنند. شما با داشتن پنجره های استین گلاس در محیط کاری خود دیگر نیازی به نصب پرده های کرکره ای و انواع دیگر آن ندارید.

طراحی

تکنیک استین گلاس یک روش انعطاف پذیر در تزئین شیشه می باشد. شیشه های استین گلاس را می توان در انواع طرح ها و رنگ ها طراحی و اجرا کرد.

المان های استین گلاس قابل استفاده در دکوراسیون اداری

نورگیر استین گلاس

اگر دفتر کاری شما به صورت ساختمان ویلایی می باشد شما می توانید با نصب نورگیر های سقفی استیند گلس تحول بزرگی را در دکوراسیون اداری خود ایجاد نمایید. این نورگیر ها نور را با حجم بیشتری در فضا منتشر می کند و زیبایی بی نظیری را در فضای داخلی ایجاد می کند.

درب استیند گلس

درب های استین گلاس نیز گزینه ی مناسبی برای دکوراسیون اداری می باشد شما می توانید درب های اتاق های خود را از این نوع درب ها انتخاب کنید و زیبایی محیط کار خود را دوچندان کنید.

پارتیشن استین گلاس

اگر محیط کار شما به شکلی است که باید بخش هایی را با پارتیشن از یکدیگر جدا کنید پارتیشن های استین گلاس گزینه مناسبی می باشند. این نوع پارتیشن های شیشه ای علاوه بر جدا سازی بخش ها ، نور را نیز از خود عبور می دهند و باعث تاریکی فضا نمی شوند.

همچنین می توان از شیشه های استین گلاس در تزئین برخی المان ها استفاده کرد به عنوان مثال می توان برای شیشه های قفسه ها از شیشه های استین گلاس استفاده کرد

منبع : ایراچی.

By |2020-07-11T22:43:11+00:0011th جولای, 2020|مقالات|0 Comments