کاربردهای استین گلس در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل

شیشه های رنگی استین گلس می توانند نور خیره کننده و رنگ های زنده را به هر فضایی وارد کنند. در حالی که در ابتدا در کلیساها استفاده می شد، صنعت مدرن مجموعه ای خیره کننده از انتخاب ها برای دکوراسیون داخلی و خارجی دارد.

شیشه های رنگی از اقلام حجیم تا قطعات کوچک جذاب مانند آفتابگیرها را شامل می شود. پانل هایی با شیشه های رنگی گل برای درها و پنجره ها دکوراسیون هر اتاق را زیباتر می کند. تنوع گزینه های خلاقانه برای طراحی داخلی و خارجی شگفت انگیز است. روش های زیر را برای استفاده از شیشه های رنگی در نظر بگیرید.

1. در با شیشه های رنگی استین گلس

درب شیشه ای استین گلس

درهای خود را با شیشه های رنگی استین گلس بروز کنید تا نور طبیعی در داخل جریان یابد. پانل های شیشه ای رنگی به شما اجازه می دهد تا سطح لازم از حریم خصوصی را بدون قربانی کردن نور داشته باشید که تقویت و زیباتر می شود. درب ورودی با شیشه رنگی جلوه ملک شما را بیشتر می کند.

الگوهای گل مانند شکوفه های گیلاس یا قناری روی درخت لیمو به ویژه چشمگیر به نظر می رسند. صاحبان خانه‌های سبک ویکتوریایی می‌توانند با انتخاب طرح‌های آرت نوو یا مکینتاش، ظاهر قدیمی املاک خود را حفظ کرده و بر آن تأکید کنند.

2. بک اسپلش آشپزخانه

استین گلس

پنل هایی که به صورت افقی یا عمودی در پشت اجاق گاز یا سینک ظرفشویی، قرار داده می ‌شوند بک اسپلش می گویند. این یک راه عالی و مقرون به صرفه برای دادن ظاهری تازه به آشپزخانه شما است. رنگ و علاقه بصری را اضافه خواهد کرد. در مقایسه با سایر مواد رایج مانند سنگ، فلز یا سرامیک، شیشه رنگی عملکرد مشابهی را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌کند.

الگوها و رنگ های متناسب با فضای داخلی آشپزخانه خود را برای دستیابی به ظرافت زیبایی انتخاب کنید. طرح های محبوب از اشکال هندسی گرفته تا مناظر و الگوهای گل متغیر است. پشت اسپلش دیوار شما را از لکه های مواد غذایی و آسیب محافظت می کند و همچنین تمیز کردن آن آسان خواهد بود.

همه چیز درباره کابینت استین گلس

3. پنجره ها

پنجره های استین گلس

پنجره هایی با شیشه های رنگی استین گلس ، ظاهری چشمگیر و شخصیت منحصر به فردی به هر فضای داخلی می بخشد. می توانید آنها را شخصی سازی کنید تا داستانی را تعریف کنند یا طرحی را مطابق با طرح داخلی شما نشان دهند. ترکیب کامل رنگ ها حال و هوای مناسب را منتقل می کند و علاقه بصری را افزایش می دهد. علاوه بر این، شما همچنان حریم خصوصی لازم را خواهید داشت.

صاحبان خانه های معاصر از بین انواع خیره کننده طرح های گل، مناظر، اشکال هندسی و موارد دیگر انتخاب می کنند. گزینه های شیشه شفاف مانند شیشه های سربی و اریب مخصوصا برای پنجره های خانه های مدیترانه ای مناسب هستند. در حالی که بافت سطح مطلوبی از حریم خصوصی را فراهم می کند، اریب ها زیبایی شناسی را مدرن و ظریف تر می کنند.

4. پارتیشن

پارتیشن استین گلس

فضای خود را به سبک تقسیم کنید تا مناطق چند منظوره ایجاد کنید. در اینجا شیشه های رنگی استین گلس ترکیبی ایده آل از حریم خصوصی، عملکرد و زیبایی شناسی را ارائه می دهند. می‌توانید چیز ساده‌ای مانند پارتیشن‌های مات تک‌رنگ را انتخاب کنید، یا با الگوهای سفارشی یک تماس شخصی اضافه کنید. برخی از مالکان بلوک های مستطیلی یا مربعی با رنگ های مختلف را انتخاب می کنند، برخی دیگر طرح های پیچیده با عناصر گل، حیوانات، میوه ها و غیره را انتخاب می کنند.

پارتیشن بندی محل کار با استین گلس

5. درب دوش حمام

اگر ظاهر حمام را با شیشه های رنگی ارتقا دهید، دوش گرفتن لذت بخش تر و آرامش بخش تر خواهد بود. همه آن کانترها و کاشی های سفید می توانند خسته کننده باشند. فضای خود را بدون تضعیف آن برجسته کنید. رنگ های روشن و نور نیز روحیه شما را تقویت می کند. می توانید با پوشاندن درهای آن با طرح گل از بالا به پایین، کانتر دوش را فوق العاده هنری کنید.

6. سقف

سقف شیشه ای استین گلس

سقف یا گنبد با شیشه های رنگی استین گلس باعث می شود هر اتاق، حتی کوچک ترین و تاریک ترین فضا، بزرگتر و بلندتر به نظر برسد. توهم نوری تصور فضایی بی کران را در بالای این سقف شیشه ای ایجاد می کند. چنین فضای داخلی منحصر به فرد و به یاد ماندنی تضمین می شود که مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر یک سقف کاذب از چوب یا دیوار خشک دارید، می توانید یک پنجره شیشه ای رنگی را در آن ادغام کنید و نور پس زمینه را اضافه کنید. چنین طرح هایی اغلب در اتاق های غذاخوری و نشیمن یافت می شود. سقف های شیشه ای رنگی معمولا در رستوران ها، کافی شاپ ها، خانه های شخصی و حتی آپارتمان ها یافت می شوند.

 

7. میز

حتی یک میز قهوه می تواند به یک نقطه کانونی زیبایی شناسی تبدیل شود. یک صفحه شیشه ای رنگی به هر میزی اضافه کنید! جدا از تبدیل شدن به یک دکوراسیون شیک، عملکرد آن را حفظ خواهد کرد. شیشه سندبلاست فشار و دما را تحمل می کند. از گذاشتن چیزی داغ روی آن یا حتی نوشتن روی سطح نگران نباشید!

مزایای میز شیشه ای رنگی استین گلس

8.کنتراست های کوچک را اضافه کنید

آباژور تیفانی

اگر چیزی ظریف را ترجیح می دهید، به اضافه کردن نکات تزئینی جزئی فکر کنید. به عنوان مثال، می توانید از شیشه های رنگی برای قاب آینه استفاده کنید یا قطعات تزئینی را از سقف آویزان کنید. آباژورهای تیفانی و وسایل کوچک به ترتیب برای اتاق نشیمن و آشپزخانه عالی هستند. این آیتم ها به خانه شما ظاهری جذاب و مجلل می بخشد.

ساخت آینه دکوراتیو و استین گلاس